Polityka prywatności
Dane osobowe, których Administratorem Tip Card spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa), przetwarzane są w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: “RODO”).
Administrator gwarantuje poufność wszelkich przetwarzanych przez siebie danych osobowych. Zapewnia podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Wszystkie podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.
Postanowienia ogólne
- Niniejsza Polityka Prywatności (zwana dalej „Polityką Prywatności”) określa sposób zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych, Klientów oraz Użytkowników korzystających z serwisu Tip Card (dalej jako „Serwis”), którzy przekazują bądź odbierają napiwki w formie bezgotówkowej oraz Klientów sklepu internetowego (dalej dla rozróżnienia jako „Klienci Sklepu”).
- Niniejsza Polityka Prywatności ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi źródła obowiązków dla osób, których dane dotyczą.
- Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą oraz stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające odpowiednią i adekwatną do zagrożeń ochronę przetwarzanych danych osobowych.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest: Tip Card spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa) wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001108754, NIP: 5214072100, REGON: 528789355.)
Kontakt z Administratorem
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt mailowy na adres e-mail: rodo@tipcard.pl
- Można również przesłać do nas wiadomość, prośbę czy żądanie na nasz adres korespondencyjny: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
- RODO określiło szereg praw, które przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem danych osobowych. Z zastrzeżeniem warunków określonych w przepisach RODO przysługują Państwu następujące prawa:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych,
- prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w przypadku, gdy przetwarzanie opiera się na przesłance prawnie uzasadnionego interesu,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO,
- wycofania zgody, z tym zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W celu wycofania zgody prosimy o kontakt na adres e-mail: rodo@tipcard.pl
- W celu realizacji powyżej wskazanych uprawnień prosimy o kontakt z Administratorem w sposób wskazany w części „Kontakt z Administratorem”.
Źródło danych i informacja o wymogu lub dobrowolności podania danych
- Dane osobowe przetwarzane przez Administratora pozyskuje on co do zasady bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą.
- Informacje o Użytkowniku Administrator otrzymuje także od Operatora Płatności –podmiotu, który umożliwia Użytkownikowi odebranie Napiwku w formie bezgotówkowej. Administrator otrzymuje od Operatora Płatności informację o statusie płatności Napiwku
- Administrator zapewnia Klientom możliwość korzystania ze swojego Serwisu w sposób anonimowy, jednakże w celu skorzystania z Usługi konieczne jest uzupełnienie danych wskazanych przez współpracującego z Administratorem Operatora Płatności. W ramach realizacji Usługi, Administratorowi przekazywane są podane przez Klienta dane, tj. imię, nazwisko oraz adres e-mail.
- Administrator zapewnia Użytkownikom możliwość korzystania ze swojego Serwisu w sposób anonimowy, jednak w celu uzyskania pełnego dostępu do usług i funkcjonalności oferowanych za pośrednictwem Serwisu w ramach Umowy wskazane jest dokonanie rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Podanie danych przez Użytkownika jest dobrowolne, przy czym brak podania niektórych danych może uniemożliwić zarejestrowanie się w Serwisie, korzystanie z niektórych usług, otrzymywania powiadomień itp.
- Obowiązek podania danych osobowych Klientów Sklepu wynika z przepisów prawa regulujących kwestie związane z realizacją umów, w tym przepisów Kodeksu cywilnego oraz prawa podatkowego. Jeżeli odmówisz podania swoich danych nie będziemy mogli nawiązać stosunku prawnego. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do zawarcia umowy.
- W każdej chwili istnieje możliwość sprawdzenia/edytowania swoich danych osobowych w zakładce „Ustawienia”.
Czas przetwarzania danych osobowych
- Czas przez jaki będziemy przetwarzać Państwa dane uzależniony jest od celu, w jakim dane zostały zebrane i podstawy prawnej, na której dany cel został oparty.
- Przechowujemy Państwa dane osobowe przez czas trwania umowy a także do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej.
- Przechowujemy również Państwa dane osobowe do czasu upływu terminu przedawnienia wszelkich roszczeń z tytułu wykonania bądź nienależytego wykonania umowy, jednakże ograniczając przetwarzanie wyłączenia do przechowywania tych danych.
- W stosunku do pozostałych wskazanych wyżej celów, w których dane osobowe przetwarzamy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych lub ustania prawnie uzasadnionego interesu.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKÓW
Zakres przetwarzanych danych
Dane osobowe, które przetwarzamy to: login oraz hasło, imię i nazwiskom, adres, adres e-mail, daty urodzenia lub numer PESEL, numer dokumentu tożsamości, numeru konta bankowego służący do odbierania Napiwków, informacje dotyczące urządzenia i logowania, tzw. logi systemowe, zawierające datę, czas wizyty i numer IP urządzenia, z którego nastąpiło połączenie oraz dane na temat statystyki korzystania z Serwisu, ruchu do i z poszczególnych witryn.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- niezbędnym do zawarcia i wykonania Umowy, w tym świadczenia usług drogą elektroniczną tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny),
- obsługi procesu składanych reklamacji, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny),
- Prowadzenia marketingu bezpośredniego, tj. na podstawie art. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest przekazywanie informacji na temat nowych produktów, funkcjonalności,
- dochodzenia roszczeń lub obrony praw, jako realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
- prowadzenia badań statystycznych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ulepszanie działania Serwisu umożliwienie dopasowania go do potrzeb Użytkownika,
- usprawnienia prowadzenia działalności gospodarczej oraz archiwizacji dokumentów tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest przechowywanie dokumentacji, sprawniejsze i efektywniejsze prowadzenie działalności,
Odbiorcy danych
- Dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom, które mogą dostarczać pewnych usług profesjonalnych takich jak usługi technologiczne, wsparcie techniczne, doradztwo, operatorom płatności internetowej.
- Administrator korzysta z usług podmiotów, którzy zapewniają wystarczające gwarancje bezpieczeństwa danych osobowych, w tym poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
- Administrator może udostępniać dane osobowe Użytkowników stronom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązującego prawa, a w szczególności organom nadzorczym, organom ścigania i innym organom władzy państwowej (takim jak urzędy skarbowe), w tym w odpowiedzi na żądania udostępnienia danych, w razie gdy ich udostępnienie jest wymagane przepisami prawa lub w celu realizacji interesu publicznego.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW
Zakres przetwarzanych danych
Dane osobowe, które przetwarzamy to: imię, nazwisko, adres e-mail.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe przetwarzane będą w celu:
-
- niezbędnym do zawarcia i wykonania Usługi, w tym świadczenia usług drogą elektroniczną tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny),
- obsługi procesu składanych reklamacji, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny),
- dochodzenia roszczeń lub obrony praw, jako realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
- prowadzenia badań statystycznych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ulepszanie działania Serwisu umożliwienie dopasowania go do potrzeb Klienta,
- usprawnienia prowadzenia działalności gospodarczej oraz archiwizacji dokumentów tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest przechowywanie dokumentacji, sprawniejsze i efektywniejsze prowadzenie działalności,
Odbiorcy danych
- Dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom, które mogą dostarczać pewnych usług profesjonalnych takich jak usługi technologiczne, wsparcie techniczne, doradztwo, operatorom płatności internetowej.
- Administrator korzysta z usług podmiotów, którzy zapewniają wystarczające gwarancje bezpieczeństwa danych osobowych, w tym poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
- Administrator może udostępniać dane osobowe Klientów stronom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązującego prawa, a w szczególności organom nadzorczym, organom ścigania i innym organom władzy państwowej (takim jak urzędy skarbowe), w tym w odpowiedzi na żądania udostępnienia danych, w razie gdy ich udostępnienie jest wymagane przepisami prawa lub w celu realizacji interesu publicznego.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW SKLEPU
Zakres przetwarzanych danych
Dane osobowe, które przetwarzamy to: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail, adres dostawy.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe przetwarzane będą w celu:
-
- niezbędnym do zawarcia i wykonania Usługi, w tym świadczenia usług drogą elektroniczną tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny),
- obsługi procesu składanych reklamacji, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny),
- dochodzenia roszczeń lub obrony praw, jako realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO,
- prowadzenia badań statystycznych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ulepszanie działania Serwisu umożliwienie dopasowania go do potrzeb Użytkownika,
- usprawnienia prowadzenia działalności gospodarczej oraz archiwizacji dokumentów tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest przechowywanie dokumentacji, sprawniejsze i efektywniejsze prowadzenie działalności,
Odbiorcy danych
- Dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom, które mogą dostarczać pewnych usług profesjonalnych takich jak usługi technologiczne, wsparcie techniczne, doradztwo, kurierom dostarczającym zamówienie, operatorom płatności internetowej.
- Administrator korzysta z usług podmiotów, którzy zapewniają wystarczające gwarancje bezpieczeństwa danych osobowych, w tym poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
- Administrator może udostępniać dane osobowe Klientów Sklepu stronom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązującego prawa, a w szczególności organom nadzorczym, organom ścigania i innym organom władzy państwowej (takim jak urzędy skarbowe), w tym w odpowiedzi na żądania udostępnienia danych, w razie gdy ich udostępnienie jest wymagane przepisami prawa lub w celu realizacji interesu publicznego.
Postanowienia końcowe
- Administrator będzie regularnie dokonywać przeglądu i aktualizacji niniejszego dokumentu. Ostatnia aktualizacja niniejszego oświadczenia miała miejsce dnia ………………..
- Szczegółowe informacje na temat polityki cookies znajdują się tutaj….