Polityka prywatności

Dane osobowe, których Administratorem Tip Card spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa), przetwarzane są w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: “RODO”).

Administrator gwarantuje poufność wszelkich przetwarzanych przez siebie danych osobowych. Zapewnia podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Wszystkie podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka Prywatności (zwana dalej „Polityką Prywatności”) określa sposób zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych,  Klientów oraz Użytkowników korzystających z serwisu Tip Card (dalej jako „Serwis”), którzy przekazują bądź odbierają napiwki w formie bezgotówkowej oraz Klientów sklepu internetowego (dalej dla rozróżnienia jako „Klienci Sklepu”).  
  2. Niniejsza Polityka Prywatności ma jedynie charakter informacyjny i nie stanowi źródła obowiązków dla osób, których dane dotyczą.
  3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą oraz stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające odpowiednią i adekwatną do zagrożeń ochronę przetwarzanych danych osobowych.

Administrator danych

Administratorem danych osobowych jest: Tip Card spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa) wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001108754, NIP: 5214072100, REGON: 528789355.)

Kontakt z Administratorem

  1.  W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt mailowy  na adres e-mail: rodo@tipcard.pl
  2. Można również przesłać do nas wiadomość, prośbę czy żądanie na nasz adres korespondencyjny: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

  1. RODO określiło szereg praw, które przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem danych osobowych. Z zastrzeżeniem warunków określonych w przepisach RODO przysługują Państwu następujące prawa:
  1. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych,
  2. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w przypadku, gdy przetwarzanie opiera się na przesłance prawnie uzasadnionego interesu,
  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO,
  4. wycofania zgody, z tym zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W celu wycofania zgody prosimy o kontakt na adres e-mail: rodo@tipcard.pl
  1. W celu realizacji powyżej wskazanych uprawnień prosimy o kontakt z Administratorem w sposób wskazany w części „Kontakt z Administratorem”.

Źródło danych i informacja o wymogu lub dobrowolności podania danych

  1. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora pozyskuje on co do zasady bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą.
  2. Informacje o Użytkowniku Administrator otrzymuje także od Operatora Płatności –podmiotu, który umożliwia Użytkownikowi odebranie Napiwku w formie bezgotówkowej. Administrator otrzymuje od Operatora Płatności informację o statusie płatności Napiwku
  3. Administrator zapewnia Klientom możliwość korzystania ze swojego Serwisu w sposób anonimowy, jednakże w celu skorzystania z Usługi konieczne jest uzupełnienie danych wskazanych przez współpracującego z Administratorem Operatora Płatności. W ramach realizacji Usługi, Administratorowi przekazywane są podane przez Klienta dane, tj. imię, nazwisko oraz adres e-mail. 
  4. Administrator zapewnia Użytkownikom możliwość korzystania ze swojego Serwisu w sposób anonimowy, jednak w celu uzyskania pełnego dostępu do usług i funkcjonalności oferowanych za pośrednictwem Serwisu w ramach Umowy wskazane jest dokonanie rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Podanie danych przez Użytkownika jest dobrowolne, przy czym brak podania niektórych danych może uniemożliwić zarejestrowanie się w Serwisie, korzystanie z niektórych usług, otrzymywania powiadomień itp.
  5. Obowiązek podania danych osobowych Klientów Sklepu wynika z przepisów prawa regulujących kwestie związane z realizacją umów, w tym przepisów Kodeksu cywilnego oraz prawa podatkowego. Jeżeli odmówisz podania swoich danych nie będziemy mogli nawiązać stosunku prawnego. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do zawarcia umowy.
  6. W każdej chwili istnieje możliwość sprawdzenia/edytowania swoich danych osobowych w zakładce „Ustawienia”.  

Czas przetwarzania danych osobowych

  1. Czas przez jaki będziemy przetwarzać Państwa dane uzależniony jest od celu, w jakim dane zostały zebrane i podstawy prawnej, na której dany cel został oparty.
  2. Przechowujemy Państwa dane osobowe przez czas trwania umowy a także do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej.
  3. Przechowujemy również Państwa dane osobowe do czasu upływu terminu przedawnienia wszelkich roszczeń z tytułu wykonania bądź nienależytego wykonania umowy, jednakże ograniczając przetwarzanie wyłączenia do przechowywania tych danych. 
  4. W stosunku do pozostałych wskazanych wyżej celów, w których dane osobowe przetwarzamy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych lub ustania prawnie uzasadnionego interesu.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKÓW

Zakres przetwarzanych danych  

Dane osobowe, które przetwarzamy to: login oraz hasło, imię i nazwiskom,  adres, adres e-mail, daty urodzenia lub numer PESEL, numer dokumentu tożsamości, numeru konta bankowego służący do odbierania Napiwków, informacje dotyczące urządzenia i logowania, tzw. logi systemowe, zawierające datę, czas wizyty i numer IP urządzenia, z którego nastąpiło połączenie oraz dane na temat statystyki korzystania z Serwisu, ruchu do i z poszczególnych witryn. 

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe przetwarzane będą w celu:

  1. niezbędnym do zawarcia i wykonania Umowy, w tym świadczenia usług drogą elektroniczną tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny), 
  2. obsługi procesu składanych reklamacji, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny), 
  3. Prowadzenia marketingu bezpośredniego, tj. na podstawie art. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest przekazywanie informacji na temat nowych produktów, funkcjonalności, 
  4. dochodzenia roszczeń lub obrony praw, jako realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, 
  5. prowadzenia badań statystycznych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ulepszanie działania Serwisu umożliwienie dopasowania go do potrzeb Użytkownika, 
  6. usprawnienia prowadzenia działalności gospodarczej oraz archiwizacji dokumentów tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest przechowywanie dokumentacji, sprawniejsze i efektywniejsze prowadzenie działalności,

Odbiorcy danych

  1. Dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom, które mogą dostarczać pewnych usług profesjonalnych takich jak usługi technologiczne, wsparcie techniczne, doradztwo, operatorom płatności internetowej.
  2. Administrator korzysta z usług podmiotów, którzy zapewniają wystarczające gwarancje bezpieczeństwa danych osobowych, w tym poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
  3. Administrator może udostępniać dane osobowe Użytkowników stronom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązującego prawa, a w szczególności organom nadzorczym, organom ścigania i innym organom władzy państwowej (takim jak urzędy skarbowe), w tym w odpowiedzi na żądania udostępnienia danych, w razie gdy ich udostępnienie jest wymagane przepisami prawa lub w celu realizacji interesu publicznego. 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

Zakres przetwarzanych danych  

Dane osobowe, które przetwarzamy to: imię, nazwisko, adres e-mail.

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe przetwarzane będą w celu:

    1. niezbędnym do zawarcia i wykonania Usługi, w tym świadczenia usług drogą elektroniczną tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny),
    2. obsługi procesu składanych reklamacji, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny), 
    3. dochodzenia roszczeń lub obrony praw, jako realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, 
    4. prowadzenia badań statystycznych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ulepszanie działania Serwisu umożliwienie dopasowania go do potrzeb Klienta, 
    5. usprawnienia prowadzenia działalności gospodarczej oraz archiwizacji dokumentów tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest przechowywanie dokumentacji, sprawniejsze i efektywniejsze prowadzenie działalności, 

Odbiorcy danych

  1. Dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom, które mogą dostarczać pewnych usług profesjonalnych takich jak usługi technologiczne, wsparcie techniczne, doradztwo, operatorom płatności internetowej.
  2. Administrator korzysta z usług podmiotów, którzy zapewniają wystarczające gwarancje bezpieczeństwa danych osobowych, w tym poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
  3. Administrator może udostępniać dane osobowe Klientów stronom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązującego prawa, a w szczególności organom nadzorczym, organom ścigania i innym organom władzy państwowej (takim jak urzędy skarbowe), w tym w odpowiedzi na żądania udostępnienia danych, w razie gdy ich udostępnienie jest wymagane przepisami prawa lub w celu realizacji interesu publicznego. 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW SKLEPU

 Zakres przetwarzanych danych  

Dane osobowe, które przetwarzamy to: imię, nazwisko, nazwa firmy,  adres e-mail, adres dostawy.

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe przetwarzane będą w celu:

    1. niezbędnym do zawarcia i wykonania Usługi, w tym świadczenia usług drogą elektroniczną tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny),
    2. obsługi procesu składanych reklamacji, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny), 
    3. dochodzenia roszczeń lub obrony praw, jako realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, 
    4. prowadzenia badań statystycznych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ulepszanie działania Serwisu umożliwienie dopasowania go do potrzeb Użytkownika, 
    5. usprawnienia prowadzenia działalności gospodarczej oraz archiwizacji dokumentów tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest przechowywanie dokumentacji, sprawniejsze i efektywniejsze prowadzenie działalności, 

Odbiorcy danych

  1. Dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom, które mogą dostarczać pewnych usług profesjonalnych takich jak usługi technologiczne, wsparcie techniczne, doradztwo, kurierom dostarczającym zamówienie,  operatorom płatności internetowej.
  2. Administrator korzysta z usług podmiotów, którzy zapewniają wystarczające gwarancje bezpieczeństwa danych osobowych, w tym poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
  3. Administrator może udostępniać dane osobowe Klientów Sklepu stronom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązującego prawa, a w szczególności organom nadzorczym, organom ścigania i innym organom władzy państwowej (takim jak urzędy skarbowe), w tym w odpowiedzi na żądania udostępnienia danych, w razie gdy ich udostępnienie jest wymagane przepisami prawa lub w celu realizacji interesu publicznego. 

Postanowienia końcowe

  1. Administrator będzie regularnie dokonywać przeglądu i aktualizacji niniejszego dokumentu. Ostatnia aktualizacja niniejszego oświadczenia miała miejsce dnia ………………..
  2. Szczegółowe informacje na temat polityki cookies znajdują się tutaj…. 
Please add menu to "primary" location.