Regulamin sklepu

I. DEFINICJE

Pod warunkiem, że nic innego nie zostało zapisane w Regulaminie lub nic innego nie wynika z sensu postanowień Regulaminu, użyte w Regulaminie wyrażenia oznaczają:

  1. Usługodawca – Tip Card spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa) wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001108754, NIP: 5214072100, REGON: 528789355.
  1. Serwis internatowy/Serwis – serwis internetowy należący do Usługodawcy dostępny pod adresem https://tipcard.pl/,
  1. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w lub korzysta z innych Usług dostępnych w Serwisie; w tym Konsument, Przedsiębiorca oraz Przedsiębiorca korzystający z praw przysługujących konsumentowi.
  1. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  1. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43 Kodeksu cywilnego.
  1. Przedsiębiorca korzystający z praw przysługujących konsumentowi – Klient będący osobą fizyczną zawierająca z Usługodawcą Umowę, z której wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która korzysta z praw przysługujących Konsumentom na gruncie Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
  1. Usługa – usługi poligraficzne świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta na podstawie Umowy,
  1. Umowa – umowa pomiędzy Usługodawcą a Klientem w przedmiocie świadczenia Usługi, zawierana drogą elektroniczną na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  1. Konto Klienta – zbiór informacji o Kliencie (w tym danych adresowych Klienta oraz historii jego Zamówień) znajdujący się w Serwisie.
  1. Login – adres e mail Klienta podany w ramach Serwisu podczas Rejestracji.
  1. Hasło – ciąg znaków konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie rejestracji i logowania, który jest określony przez Klienta podczas rejestracji.
  1. Rejestracja – wprowadzenie i przesłanie przez Klienta danych do Usługodawcy za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego w ramach Serwisu.
  2. Zamówienie – zlecenie wykonania usługi druku, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające rodzaj i liczbę produktu,
  1. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
  1. Produkt – wizytówki zawierające indywidualny link do profilu użytkowników portalu za pośrednictwem, którego można przekazywać i odbierać napiwki w formie bezgotówkowej, 
  1. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  1. Regulamin – przedmiotowy dokument normujący prawa i obowiązki Klientów oraz Usługodawcy wraz z Polityką Prywatności stanowiącą załącznik do Regulaminu i będącą jego integralną częścią; w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin jest dostępny nieodpłatnie w ramach Serwisu. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z Usług.

 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje wszystkie jego warunki, a także wyraża zgodę na zawarcie Umowy.
  2. Regulamin określa w szczególności zasady funkcjonowania Serwisu, w tym zasady i zakres usług świadczonych przez Usługodawcę, prawa i obowiązki Klientów, zasady zawierania i wykonywania umów, tryb odstąpienia od umowy, i postępowania reklamacyjnego. Przed Rejestracją Konta w Serwisie oraz zawarciem umowy (złożeniem Zamówieni) Klient powinien zaakceptować treść Regulaminu.
  3. Regulamin jest opublikowany na stronie internetowej pod adresem https://tipcard.pl/ dostępnej publicznie i nieodpłatnie dla wszystkich osób, w szczególności dla Klientów w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku.
  4. Usługodawca zobowiązuje się świadczenia Usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
  5. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest poprzez:
    1. – pocztę tradycyjną, kierowaną na adres: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa
    2. – adres poczty elektronicznej: kontakt@tipcard.pl
  6. Regulamin jako wzorzec umowy w postaci elektronicznej wiąże Klientów zgodnie z art. 384 §2 i 4 Kodeksu cywilnego i stanowi integralną część Umowy.
  7. Dla korzystania z Serwisu niezbędne jest spełnienie co najmniej następujących wymogów technicznych:
  1. posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet,
  2. posiadanie programu służącego do przeglądania zasobów sieci Internet, akceptującego pliki typu cookies.
  3. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej e-mail.
  1. Usługodawca zastrzega, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem każdego użytkownika sieci Internet, w tym związanym z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za pośrednictwem sieci Internet, które w szczególności może polegać na wprowadzeniu do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci Internet szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji danych przez osoby nieuprawnione. W celu uniknięcia ryzyka ww. zagrożeń każdy użytkownik sieci Internet powinien stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne w postaci programów antywirusowych i zapór sieciowych.
  2. Klient zobowiązuje się do korzystania z Serwisu lub Usługi w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, przepisami obowiązującego prawa, przyjętymi zwyczajami, a także do podawania w związku ze świadczeniem usług wyłącznie prawdziwych danych dotyczących jego osoby. Klient jest zobowiązany do aktualizacji swoich danych każdorazowo, gdy nastąpi ich zmiana. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki podania błędnych, nieprawdziwych danych, a także w przypadku braku ich aktualizacji.
  3. Wygląd i zawartość Serwisu oraz wszystkie treści udostępniane Klientom stanowią przedmiot praw autorskich Usługodawcy na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Klient jest uprawniony do korzystania z Serwisu i Usługi wyłącznie w zakresie określonym niniejszym Regulaminem, w szczególności Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie lub powielania jakąkolwiek techniką żadnego z elementów Serwisu.
  4. W przypadku naruszenia przez Klienta treści Regulaminu, Usługodawca uprawniony jest do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym po wezwaniu Klienta do zaniechania naruszeń lub usunięcia ich skutków, z wyznaczeniem dodatkowego terminu nie krótszego niż 7 dni i po jego bezskutecznym upływie.

 

III. REJESTRACJA 

  1. Korzystanie z Usług możliwe jest po zawarciu Umowy. W celu zawarcia Umowy, Klient dokonuje rejestracji polegającej na wypełnieniu i zaakceptowaniu Formularza rejestracyjnego dostępnego w ramach Serwisu, w którym należy podać: imię, nazwisko, adres – email (login), numer telefonu, adres dostawy. Klient może posiadać wyłącznie jedno Konto w Serwisie.
  2. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejne Zamówienia dokonywane są przeprowadzeniu przez Klienta procesu logowania (podanie loginu i hasła).
  3. Klient zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane ujawnieniem loginu i hasła osobom trzecim.

 

IV. ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA 

  1. Zamówienia składane są poprzez Serwis.
  2. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest założenie Konta Klienta poprzez wypełnienie Formularza rejestracji, zapoznanie się niniejszym Regulaminem i zaakceptowanie go składając oświadczenie o następującym brzmieniu: „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin Serwisu  oraz Polityką prywatności.”, wyrazić zgodę na zawarcie Umowy poprzez potwierdzenie Zamówienia oraz zobowiązanie się do zapłaty wskazanej w zamówieniu kwoty, używając przycisku „Zapłać”.
  3. Klienci dokonują wyboru Produktu z aktualnie dostępnej oferty prezentowanej w Serwisie, poprzez użycie przycisku „Dodaj do koszyka”.
  4. Ceny Produktów wyrażone są w złotych polskich (zł) i są cenami brutto, co oznacza, iż zawierają one podatek od towarów i usług (VAT).
  5. Klient może w Zamówieniu podać dodatkowo dane potrzebne do wystawienia faktury VAT.
  6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przy rejestracji w Serwisie.
  7. Do zawarcia Umowy przy złożeniu zamówienia poprzez Serwis dochodzi z chwilą użycia przez Klienta przycisku: „Zapłać”. 
  8. Czas realizacji Zamówienia widoczny jest w trakcie składania Zamówienia. 
  9. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. 
  10. Anulowanie Zamówienia możliwe jest do momentu rozpoczęcia jego realizacji. 
  11. Anulowanie Zamówienia odbywa się poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny. 
  12. Minimalna wartość Zamówienia wynosi 1 zł
  13. Zamówienie dostarczane jest na wskazany przez Klienta adres. Koszt dostawy uzależniony jest od wartości Zamówienia. Dostawy realizowane są od pon. – pt.
  14. Zamówienia wysyłane są poprzez firmy kurierskie: DPD. InPost, DHL, GLS 
  15. Zamówienia są realizowanie w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych

 

V. PŁATNOŚCI

  1. W Serwisie płatność odbywa się z pośrednictwem PayU sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
  2. Akceptując Regulamin Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, wyraża żądanie wystawienia faktury VAT zgodnie z art. 106b ust. 3 Ustawy o VAT (Dz. U. z 19.03.2021 poz. 68 z późn. zm.) a w przypadku faktury na firmę zobowiązuje się do podania numeru NIP.
  3. Akceptując Regulamin Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, wyraża zgodę na wystawianie faktury oraz otrzymuje do niej dostęp w formie elektronicznej. Wszystkie faktury i paragony są dostępne po zalogowaniu się do Konta Klienta.
  4. Na prośbę Klienta faktura może być dostarczona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę na adres poczty elektronicznej, należy przesłać prośbę o wysłanie faktury w formie mailowej na adres kontakt@tipcard.pl
  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Klienta wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT. 
  6. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.

 

 

VI.  ODSTĄPIENIE OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. W przypadku umów o świadczenie drogą elektroniczną usług o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. Usługi Konta Klienta) Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy.
  2. Odstąpienie od Umowy, o którym mowa w ust. 1 może odbyć się w każdym czasie i bez podawania przyczyny. W tym celu należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Usługodawcy.
  3. Oświadczenie może zostać złożone w tej sposób, że Klient na swoim Koncie Klienta wybierze funkcję „Usuń konto”. 
  4. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone również na piśmie i przesłane wiadomością e-mail na adres: kontakt@tipcard.pl

 

VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 3 oraz pkt. 12 Ustawy o prawach konsumenta, Klientowi będącemu Konsumentem albo Przedsiębiorcą korzystającym z praw przysługujących konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Zamówienia Produktów, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.

 

VIII. ZABLOKOWANIE LUB USUNIĘCIE KONTA W SERWISIE 

  1. Zablokowanie konta w Serwisie:
  1. Usługodawca może zablokować konto Klienta w Serwisie w przypadku, gdy Klient pomimo upomnienia narusza postanowienia Regulaminu.
  2. Zablokowanie przez Usługodawcę konta Klienta w Serwisie, zgodnie z Regulaminem, spowoduje czasową utratę przez Klienta możliwości korzystania z Usług Serwisu.
  3. Zablokowanie przez Usługodawcę konta Klienta w Serwisie, zgodnie z Regulaminem, nie powoduje przerwania realizacji bieżącego Zamówienia.
  1. Usunięcie konta z Serwisu:
  1. Klient może w każdym czasie usunąć Konto Klienta poprzez przycisk „usuń Konto” ewentualnie zwrócić się, w formie mailowej na adres kontakt@tipcard.pl z prośbą o usunięcie własnego Konta z Serwisu. Usługodawca zobowiązuje się do usunięcia konta w ciągu dwóch dni roboczych od zarejestrowania prośby.
  2. Usługodawca może także usunąć Konto Klienta z Serwisu w przypadku, gdy Klient:
  1. pomimo upomnienia, rażąco narusza Regulamin;
  2. Klient nie korzystał z Serwisu w okresie ostatnich 3 miesięcy, z tym jednak zastrzeżeniem, iż nie posiada w danym momencie ważnego Zamówienia. W niniejszym przypadku, poinformuje Klienta na 2 tygodnie przed o zamiarze usunięcia Konta. 
  1. Usunięcie Konta Klienta z Serwisu powoduje bezpowrotną utratę wszelkich informacji zgromadzonych tam przez Klienta.

 

IX. REKLAMAMCJE, POZASĄDOWE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

  1. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkt zgodne z Umową.
  2. Usługodawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z Umową na zasadach opisanych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.
  3. W przypadku Umów zawieranych z Przedsiębiorcami odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktów zostaje na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego wyłączona.
  4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, prosimy kierować pisemnie na adres: u. Konstruktorka 11, 02 -673 Warszawa lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@tipcard.pl
  5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Produkt, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. 
  6. Produkt należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w ust. 4.
  7. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę Usług świadczonych drogą elektroniczną za pomocą Serwisu, w tym w szczególności ich niezgodności z umową, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres kontakt@tipcard.pl lub drogą pisemną na adres: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa
  8. W reklamacji, o której mowa w ust. 6 powyżej Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  9. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  10. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie we wskazanym terminie.
  11. Klient akceptuje fakt, iż podstawą reklamacji nie może być treść merytoryczna Produktu ani inne błędy, które wyniknęły z błędu popełnionego przez Klienta. 
  12. Klient akceptuje fakt, iż podstawą reklamacji nie mogą być różnice w wyglądzie Produktów dostarczonych z tymi oglądanymi w Serwisie, które to różnice mogą wynikać z indywidualnych ustawień (parametrów) komputera Klienta (kolor, proporcje, nasycenie kolorów). 
  13. Działając na podstawie art. 14 ust 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Usługodawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformę ODR).
  14. Dla konsumentów dostępne są następujące, pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: za pomocą miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów.
  15. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń są dostępne w siedzibach lub na stronach rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 

X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Usługodawca oświadcza, że jest Administratorem danych osobowych Klienta. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy kontaktować się na adres mailowy: rodo@tipcard.pl. Dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy, w tym świadczenia usług drogą elektroniczną tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny), obsługi procesu składanych reklamacji, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny), dochodzenia roszczeń lub obrony praw, jako realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, prowadzenia badań statystycznych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ulepszanie działania Serwisu umożliwienie dopasowania go do potrzeb Klienta,, usprawnienia prowadzenia działalności gospodarczej oraz archiwizacji dokumentów tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest przechowywanie dokumentacji, sprawniejsze i efektywniejsze prowadzenie działalności, przedstawiania informacji na temat naszych produktów, oferty, promocji – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest marketing własnych produktów i usług. 
  2. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, z zastrzeżeniem warunków określonych w przepisach RODO, osobie, której dane dotyczą  przysługują następujące prawa: dostępu do danych osobowych, do sprostowania danych osobowych (aktualizacji), do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  3. W pozostałym zakresie zasady przetwarzania danych zostały określone w Polityce Prywatności. Polityka prywatności zawiera w szczególności zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora, w tym informacje na temat podstaw i celów przetwarzania danych osobowych, okresów przetwarzania danych osobowych, odbiorców danych a także praw osób, których dane dotyczą. Znajdują się tam również informacje w zakresie stosowania w Serwisie plików cookies oraz narzędzi analitycznych.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do okresowych przerw technicznych w funkcjonowaniu Serwisu w celu minimalizacji ryzyka wystąpienia awarii technicznej. Usługodawca zobowiązuje się, aby przerwy techniczne były jak najmniej uciążliwe dla Klientów. W tym celu, w miarę możliwości, planuje je na godziny nocne.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
  3. Usługodawca nie jest związany żadnym kodeksem dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
  4. Sądami właściwymi do rozstrzygania sporów wynikających z realizacji Usługi są polskie sądy powszechne.
  5. Usługodawca może dokonywać zmian Regulaminu w następujących przypadkach:
    1. – zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub ich interpretacji/wykładni wpływających na zapisy Regulaminu czy też prawa i obowiązki Usługodawcy lub Klientów;
    2. – wydania decyzji, orzeczenia lub innego podobnego aktu przez sądy, organy lub innego typu instytucje mające wpływ na zapisy Regulaminu czy też prawa i obowiązki Usługodawcy lub Klientów, jak również nałożenie określonych obowiązków przez takie sądy, urzędy czy innego typu instytucje;
    3. – w przypadku zmian w zakresie świadczonych Usług, założeń, funkcjonalności czy organizacji prowadzenia Serwisu lub sprzedaży w ogólności, w tym w szczególności spowodowanych względami organizacyjnymi, technologicznymi lub technicznymi, w tym w przypadku zmiany wymogów technicznych niezbędnych do korzystania z Serwisu czy poszczególnych Usług lub założeń biznesowych, jak również zmian polegających na zakończeniu sprzedaży, sprzedaży określonego Produktu, świadczeniu danej Usługi, formy czy zasad sprzedaży, ich zmianie czy też wprowadzeniu nowych Usług czy funkcjonalności czy organizacji Serwisu lub sprzedaży;
    4. – konieczności usprawnienia sprzedaży, realizowanych Usług, funkcjonalności lub działania Serwisu zapobiegania nadużyciom, czy konieczności w szczególności spowodowanej względami bezpieczeństwa;
    5. – wystąpienia konieczności zmian redakcyjnych, w tym konieczności usunięcia niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu.
  6. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje w Serwisie, zawierającą termin ich wejścia w życie. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu i wypowiedzieć Umowę w sposób pisemny na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@tipcard.pl
Please add menu to "primary" location.