Zwroty i reklamacje

POLITYKA REKLAMACJI I ZWROTÓW

DLA SKLEPU INTENRENOWEGO TIP CARD

 

Definicje użyte w niniejszym dokumencie należy rozumieć w sposób wskazany w:

  1. Regulaminie Sklepu Internetowego – w przypadku korzystania z przedmiotowych praw w zakresie usług świadczonych w ramach sklepu internetowego Tip Card https://tipcard.pl/regulamin-sklepu/ 
  2. Regulaminie Serwisu Tip Card – w przypadku korzystania z przedmiotowych praw w zakresie usług świadczonych w ramach seriwsu Tip Card https://tipcard.pl/regulamin-serwisu/ 

 

  1. Odpowiedzialność Usługodawcy
  2. Usługodawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z Umową na zasadach opisanych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.
  3. W przypadku Umów zawieranych z Przedsiębiorcami odpowiedzialność Usługodawcy
    z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktów zostaje na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego wyłączona.
  4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, prosimy kierować pisemnie na adres:
    Konstruktorka 11, 02 -673 Warszawa lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@tipcard.pl

 

  1. Warunki rozpatrzenia reklamacji i termin jej rozpatrzenia

 

  1. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Produkt, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu.
  2. Produkt należy dostarczyć lub przesłać na adres: ul. Konstruktorka 11, 02 -673 Warszawa.
  3. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę Usług świadczonych drogą elektroniczną za pomocą Serwisu, w tym w szczególności ich niezgodności z umową, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres kontakt@tipcard.pl lub drogą pisemną na adres: ul. Konstruktorska 11, 02 – 673 Warszawa
  4. W reklamacji, Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  5. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia
    w niezbędnym zakresie we wskazanym terminie.

 

 

  1. Klient akceptuje fakt, iż podstawą reklamacji nie może być treść merytoryczna Produktu ani inne błędy, które wyniknęły z błędu popełnionego przez Klienta.
  2. Klient akceptuje fakt, iż podstawą reklamacji nie mogą być różnice w wyglądzie Produktów dostarczonych z tymi oglądanymi w Serwisie, które to różnice mogą wynikać z indywidualnych ustawień (parametrów) komputera Klienta (kolor, proporcje, nasycenie kolorów).

 

  1. Pozasądowe metody rozstrzygania sporów

 

  1. Działając na podstawie art. 14 ust 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Usługodawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformę ODR).
  2. Dla konsumentów dostępne są następujące, pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: za pomocą miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji społecznych, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Federacji Konsumentów.
  3. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń są dostępne w siedzibach lub na stronach rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, właściwych organizacji społecznych oraz pod adresami dostępnymi na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 

  1. Zwrot

 

Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 3 oraz art. 12 Ustawy o prawach konsumenta, tj. wobec faktu, że przedmiotem świadczenia jest towar wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta i służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,  Klientowi będącemu Konsumentem albo Przedsiębiorcą korzystającym z praw przysługujących konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Zamówienia Produktów, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.

 

POLITYKA REKLAMACJI

DLA SERWISU TIP CARD

 

  1. Odpowiedzialność Usługodawcy

 

  1. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć Użytkownikowi i Klientowi usługi zgodnie z umową.
  2. Użytkownik i Klient mogą złożyć reklamację dotyczącą Serwisu lub jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane lub są realizowane przez Usługodawcę niezgodnie z jego postanowieniami.

 

  1. Warunki rozpatrzenia reklamacji i termin jej rozpatrzenia

 

  1. Reklamację należy kierować na adres poczty elektronicznej: kontakt@tipcard.pl, nadając tytuł wiadomości „Reklamacja”.
  2. Składając reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, Użytkownik lub Klient wyraża zgodę na przesłanie odpowiedzi na reklamację przez Usługodawcę również w tej formie.
  3. W reklamacji, o której mowa w ust. 2 powyżej Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, nazwę firmy, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  4. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Użytkownika lub Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie we wskazanym terminie.
  5. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu wskazanego powyżej w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji będzie szczególnie utrudnione lub wymagać będzie wiadomości specjalnych, a także gdy napotka inne przeszkody niezależne od Usługodawcy. Usługodawca ponadto zastrzega, że rozpatrzenie reklamacji może wymagać uzyskania o dodatkowych wyjaśnień. Czas udzielania wyjaśnień każdorazowo wydłuża okres rozpoznania reklamacji.

 

 

  1. Zgodnie z art. 15b § 1 Ustawy, do rozpatrywania reklamacji stosuje się przepisy ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.
  2. Użytkownik może skorzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów z Administratorem wszczynając postępowanie przed Rzecznikiem Finansowym lub Sądem Polubownym przy Komisji Nadzoru Finansowego. Informacje dot. sposobu i trybu uzyskania przez Użytkownika szczegółowych informacji o zasadach rozwiązywania sporu przez ww. podmioty uprawnione do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dostępne są odpowiednio na stronach: (i) https://rf.gov.pl/polubowne/ (dla Rzecznika Finansowego); (ii) https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/sad_polubowny_przy_KNF/arbitraz (dla Sądu Polubownego przy KNF).
  3. Klient, który zawarł z Usługodawcą umowę jako konsument może skorzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej.

 

Please add menu to "primary" location.